تعبیر خواب لوازم آرایش

تعبیر خواب لوازم آرایش

فهرست تعبیر خواب ها بر اساس موضوع

در اینجا میخواهیم، مطالبی را در مورد تعبیر خواب لوازم آرایش به شما گزارش دهیم.اگر در خواب دیدید که؛ لوازم آرایش خریده‌اید. یعنی در آینده؛ ملاقاتی غیر منتظره با فردی خواهید داشت. که تاثیری اساسی در میزان لذت بردن شما از زندگی خواهد داشت.

همچنین؛ در سایت ما میتوانید، تعبیر خواب آنلاین خود را در کسری از ثانیه مشاهده کنید.

تعبیر خواب کیف لوازم آرایش

اگر در خواب خود، شما یا شخص دیگری در حال باز کردن کیف لوازم آرایش بود. و در آن به دنبال وسیله‌ای می‌گشت. نشانه‌ ای است. برای، باز شدن درهای جدیدی در زندگی شما یا شخص دیده شده، در خواب است.
(در صورت تمایل میتوانید تعبیر خواب کیف را مشاهده کنید.)
خواب‌ های دیگری که در مورد کیف لوارم آرایش دیده می‌شوند. مثل؛ خرید کیف جدید و .. ، همگی خبر از اتفاق و رویدادی خوش در آینده‌ ای نزدیک به فرد رویابین می‌دهد. و اتفاقات بسیار خوب و خوشایندی برایتان رخ خواهد داد.
معبرین غربی :

خریدن رژ لب در خواب، و یا استفاده از آن، نشانه این است. که شما کاملاً؛ در برخی موارد صادق نیستید! و حرف های دروغ می زنید. پس هشدار خواب را جدی بگیرید. و رفتار خود را اصلاح کنید. این به این دلیل است. که رژ و یا ماتیک وسیله‌ ای برای جلب توجه لب و فرد است. (در صورت تمایل میتوانید، تعبیر خواب رژ لب را مطالعه کنید.)

بنابراین؛ شما بایددرباره آنچه می‌گویید؛ دقت کنید. تا دچار خطای گفتاری نشوید. و پشیمانی به بار نیاورید! اگر در خواب به لب‌های خود رژ براق بزنید. به این معناست. که مراقب باشید، تا ذبا دوستانتان به مشکلاتی بر نخورید. زیرا؛ اگر خطایی کنید. جبران آن سخت است.
دیدن لوازم آرایش در کیف مرد در خواب، نشانه بدبختی و هلاکت و نابودی در درزندگی میباشد.
ددین لوازم آرایشی و کرم پودر در خواب، نشانه این است. که شما فردی را فریب می دهید!!
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
Inline Feedbacks
همه نظرات
0
لطفا خوابتون رو در این بخش بنویسیدx