تعبیر خواب دارکوب

تعبیر خواب دارکوب
فهرست تعبیر خواب ها بر اساس موضوع

اگر قصد دارید خوابتون کامل تعبیر شود میتوانید از چت خصوصی استفاده کنید یا در بخش نظرات همین قسمت خوابتون را بفرمایید.

برای مطلع شدن از تعبیر خواب دارکوب این مطلب را دنبال کنید.

تعبیر خواب دارکوب نشانه قدرت  و پشتکار ، سخت کوشی ،و رخ دادن اتفاقات خوب و ملاقات با افراد موفق است که همین ملاقات کردن آنان باعث می شود که در زندگی ما هم تاثیر بگذارد و شما افراد موفق را الگوی خود قرار می دهید.

لوک اویتنهاو میگوید

دیدن دارکوب یه معنای  یک ملاقات خوب با یک فرد بسیار مهم است.

دیدن یک دارکوب مرده در خواب نشانه این است که به زودی مشکلاتی در زندگیتان به وجود می اید که باعث افسردگی شما می شود و همچین در یک معامله مالی شکست می خورید پس باید بیشتر مراقب باشید.

تعبیر خواب دارکوب زخمی

دارکوب زخمی در خواب به معنی کاهش یا کم شدن قدرت و بزرگی و عظمت است. شاید در جمعی هستید که دوست ندارید در آنجا باشید.  پس بهتر است کاری کنید که از این وضعیت رها شوید.

اگر در خواب دیدید که با دارکوب صحبت می کنید.بدین معناست که  شما به زودی با دوست خوب و مهربانی مشورت خواهید کرد.

در سایت ما میتوانید تعبیر خواب آنلاین را در کمترین زمان مشاهده کنید.

 سوراخ کردن دارکوب

اگر در خواب دیدید که دارکوب با نوکش درخت را سوراخ می کرد بدین معناست  که مال و ثروت زیادی به بیننده خواب خواهد رسید. به زودی به آرزوهای خود می رسد.

اگر در خواب دیدید که دارکوب به شما حمله کرد بدین معناست که این است که ممکن است موانعی جلوی پایتان قرار بگیرد که شما را از رسیدن به هدفتان دور کند.

اگر شما در خواب ببینید که دارکوب را کشته اید بدین معناست که فرصت های زیادی را در زندگی از دست می دهید و حسرت می خورید و بهتر است تصمیمات خود را عوض کنید و شانس های خود را به راحتی از دست ندهید.

به این مقاله امتیاز دهید

مقالات مرتبط

اشتراک در
اطلاع از

0 خواب های شما
Inline Feedbacks
همه خواب ها