تعبیر خواب شکستن دندان

تعبیر خواب شکستن دندان
فهرست تعبیر خواب ها بر اساس موضوع

اگر قصد دارید خوابتون کامل تعبیر شود میتوانید از چت خصوصی استفاده کنید یا در بخش نظرات همین قسمت خوابتون را بفرمایید.

برای مطلع شدن از تعبیر خواب شکستن دندان این مطلب را دنبال کنید.شسکتن دندان در خواب، می‌تواند نشان دهنده‌؛ نوعی آسیب ناگهانی و یا یک ضربه‌ی روانی پیش بینی نشده باشد. ممکن است. احساس کنید، برای شما اتفاق افتاده. و باعث ایجاد احساس فقدان در درون شما شده است.

در سایت ما میتوانید تعبیر خواب را مشاهده کنید.

دیدن این خواب می‌تواند، پیامی از جانب ناخودآگاه شما مبنی بر لزوم بروز درونیات و در میان گذاشتن مشکلات با دیگران؛ نیز باشد.

تعبیر خواب شکستن دندان جلو

  • دندان‌های جلو به ما کمک می‌کنند. تا غذا‌ها را تکه تکه کرده. و سپس؛ به راحتی جویده و ببلعیم. همچنین؛ ظاهر دندان‌ های جلویی، تاثیر زیادی در چهره‌ظاهری و اعتماد به نفس ما نیز دارند.
  • اگر دندان‌ها بدون هیچ دلیل خاصی شکسته شوند. نشان دهنده‌ی این است. که شما منشا بروز ضعف خود را نشناخته اید! این خواب از شما می‌خواهد. تا اجازه ندهید، که ترس‌ها و دلهره های بی مورد، شما را کنترل کرده. و هیجانات آنی باعث شوند، که احساس و عواطف منفی نسبت به خود داشته باشید. و خود را بی ارزش محسوب کنید.
منوچهر مطیعی تهرانی می گوید:
  • تعبیر خواب شکستن دندان مصنوعی، استعاره از کمک و وابستگی ما به عوامل خارجی برای داشتن اعتماد به نفس و دوست داشتن خود می باشد.
  • زمانی که در خواب مشاهده کنیم، دندان مصنوعی شکسته است. به این معناست که احساس می‌کنیم، منابع خارجی خود را از دست داده ایم. و دیگر هیچ اعتماد بنفسی نداریم. مثل؛ انسان‌هایی که صحبت کردن با آن‌ها احساس خوبی را در ما ایجاد می‌کند. البته؛ تفاوتی ندارد که دندان مصنوعی که در خواب مشاهده می‌کنید، متعلق به چه کسی است.
کارل یونگ میگوید

در تعبیر خواب روانشناسی، تمام انسان‌هایی که ما، در خواب مشاهده می‌کنیم، سمبل ابعاد مختلف افکار و شخصیت ما هستند. این خواب از شما می‌خواهد، تا دلیل وابستگی خود به دیگران را شناخته. و در صورت لزوم، به کسب استقلال بیشتری بپردازید. و نیروی روانی خود را به شکلی جدید تقویت کنید.

به تعبیر معبرین غربی؛ چنانچه افتادن و شکستن دندان در خواب با درد و خونریزی همراه باشد. نشان دهنده آن است. که شما در حال از دست دادن چیزی یا کسی هستید. که آن چیز می‌تواند، دارایی یا سلامت شما باشد. و از دست دادن آن باعث ناراحتی شما می شود. (در صورت تمایل میتوانید تعبیر خواب دندان را مشاهده کنید)

اگر در خواب ببیند، که دندان فرزند شما شکسته است. نشانه این است. که خبر های بسیار بدی به شما می رسد. که ناراحت کننده خواهد بود.

به این مقاله امتیاز دهید

مقالات مرتبط

اشتراک در
اطلاع از

3 خواب های شما
Inline Feedbacks
همه خواب ها