تعبیر خواب مسخره کردن

تعبیر خواب مسخره کردن
فهرست تعبیر خواب ها بر اساس موضوع

اگر قصد دارید خوابتون کامل تعبیر شود میتوانید از چت خصوصی استفاده کنید یا در بخش نظرات همین قسمت خوابتون را بفرمایید.

برای اطلاع از تعبیر خواب مسخره کردن با ما همراه باشید.

دیدن مسخره کردن دیگران در خواب بیانگر این است. که در در بیداری، رفتارتان نادرست است. و کارهای نادرستی انجام می دهید. شما کارتان را جدی نمی گیرید. و به راحتی از کنارش رد می شوید.

دیدن خواب اینکه شما دیگران را مسخره میکنید، نشان دهنده این است. که در پذیرش جنبه ای از شخصیت خود که، فردی را دست می اندازید. دیده میشود، مشکل دارید. و این نشانه این است. که شما به خودتان و شخصیتی که دارید، شکاک هستید.

مسخره کردن در خواب، به معنی شکست خوردن است. اگر ببیند که شخصی را مسخره میکنند. یعنی که؛ در خرید یا فروش چیزی از آن فرد، او را فریب خواهید داد. و باعث ناراحتی او میشوید.

تعبیر خواب مسخره شدن توسط پدر

اگر در خواب ببینید که پدرتان شما را مسخره می کند. و شما را مورد تمسخر قرار داده است. نشانه خوبی دارد. و نیکوست که باعث شادمانی شما خواهد شد.

در سایت ما می توانید تعبیر خواب آنلاین را در کنترین زمان مشاهده کنید.

تعبیر خواب ابن سیرین

  • اگر دیدید که کودکان شما را در خواب مسخره میکنند. و با صداهای بلند به شما میخندند. دلالت بر این دارد. که بخاطر حرف مردم از انجام کارهای مهم و سرنوشت ساز خود پشیمان می شوید. و دیگر آن کار را انجام نمی دهید
  • همچنین؛ میتواند نشانه ی بزرگی از این باشد. که شما اعتماد بنفس خیلی پایینی دارید. که همین باعث می شود. شما ارزش خود را ندانید.
  • اگر ببینید، پیرمرد و یا پیرزنی شما را مسخره میکنند. به این تعبیر است. که در زمینه ی عشق شکست خواهید خورد. و از کسی ضربه میخورید. که برایتان خیلی عزیز است. و فکرش را نمیکنید. که این آدم به شما ضربه بزند. و جدایی اش برایتان دردناک و طاقت فرسا است .
تعبیر خواب مسخره شدن توسط مرده
  • اگر در خواب ببینید که فرد مرده ای، شما را مسخره میکند. نشانگر این است. که در کارهایتان موفق نمی شوید. و نتیجه خوبی هم برایتان نخواهد داشت. و دچار غم و اندوه می شوید.
  • اگر در خواب دیدید، که توسط جمعی از افراد مسخره شده اید. نشانه این است. که تا خوشبختی و رسیدن به کمال و سعادتتان فاصله ای نیست.
  • در تعبیر خواب مسخره کردن، اگر ببینید که دشمنان شما را مسخره می کنند. و به شما حسودی می کنند. نشانه این است. که این افراد بزودی از شما شکست خواهند خورد.
  • اما اگر؛ از طرف دوستانتان بود. به معنی این است. که اطرافیان جلوی پیشرفت شما را می گیرند. و طوری که دیگر نمی توانید فکر کنید. و تصمیم بگیرید.
به این مقاله امتیاز دهید

مقالات مرتبط

اشتراک در
اطلاع از

20 خواب های شما
Inline Feedbacks
همه خواب ها