تعبیر خواب کشتی گرفتن

تعبیر خواب کشتی گرفتن
فهرست تعبیر خواب ها بر اساس موضوع

اگر قصد دارید خوابتون کامل تعبیر شود میتوانید از چت خصوصی استفاده کنید یا در بخش نظرات همین قسمت خوابتون را بفرمایید.

ما در این مطلب می خواهیم برای شما تعبیر خواب کشتی گرفتن را شرح بدهیم .

جهت تعبیر خواب آنلاین ، این موضوع می توانید در گفتگو آنلاین بفرمایید.

اگر در خواب دیدید با کسی که از خود او زورمند تر است کشتی می گیرد . دست به کاری می زند که توانایی انجام آن کار ندارد . اگر زمین خورد در آن کار مغلوب می شود و زیان می بیند .

تعبیر خواب ابن سیرین :

اگر دید که با کسی کشتی گرفت و او را بینداخت دلیل که حالش نیکو شود . اگر هر دو ایستاده بودند دلیل که بر او گزندی رسانند .

خالد بن علی بن محد العنبری گوید :

اگر ببیند که با یک جن کشتی گرفت ربا خوار یا جادوگر است یا ممکن است که مال و دارائیش را از دست بدهد و به غم و غصه دچار شود .

دکتر علی طبسی می گوید :

اگر مرد و یا پسری خواب ببیند با زنی روی تشک مشغول گرفتن کشتی است چنان چه مجرد باشد به این معناست که در زمینه ی عشق و عاشقی و یا در انتخاب همسر بخت و اقبال با او همراه است و یک عمر زندگی همراه با خوشبختی پیش روی اوست .

شیخ طوسی می گوید :

دیدن چنین رویایی را برای افراد مجرد بیانگر فرصت ها و پیشنهاد های طلایی و مهم محسوب می کند .

علامه طباطبایی می فرماید :

دیدن این رویا را نشانه ی کسب موفقیت و پیروزی در زمینه ی مسائل عاطفی میداند و برای اشخاص متاهل نیز بیانگر قدرت و اراده ی زیاد برای اداره کردن زندگی بی دردسر و همراه را راحتی است

معبران خارجی می گویند :

نبرد کردن و یا مبارزه ی ورزشی با زنان همیشه در رویای های ما اخباری دلپذیر و خوشی را درباره ی چند سال اینده می دهد آینده ای که در ان خوشبختی و شادمانی جایگزین می شود کسب تجربه های شیرین و لذت بخش صاحب عمری طولانی شدن همراه با سلامتی و نشاط نیز از دیگر معانی همین رویاست .

معبران غربی می گویند :

اکثرا معبران هم عقیده هستند که ورزش کردن در صورتی که به شکل یک نبرد و یا مسابقه با جنس مخالف در رویا های ما باشد معنایی به جز آشنا شدن با افراد جدید و اهل زندگی نیست کسانی با شما اشنا خواهند شد که می توانند تاثیرات زیاد و مثبتی را روی روحیه شما بگذارند و حتی در کنار آن ها یک عمر زندگی خوش را سپری کنید حالا اینکه کسی در مسابقه ی کشتی بازنده و یا برنده شود تاثیر چندانی در اصل تعبیر این خواب ندارد .

 

 

 

 

به این مقاله امتیاز دهید

مقالات مرتبط

اشتراک در
اطلاع از

1 دیدگاه ها
Inline Feedbacks
همه خواب ها