تعبیر خواب آزمایشگاه

تعبیر خواب آزمایشگاه

فهرست تعبیر خواب ها بر اساس موضوع

برای مطلع شدن از تعبیر خواب آزمایشگاه همراه تعبیرک بمانید.

خواب ها نماد و سمبل هستند نماد هایی که ناخودآگاه، بخشی از افکار و درون ما را نشان میدهد. تعبیر خواب معنای این نمادها را بیان میکند.

تعبیر خواب آزمایشگاه نشانگر، مشکلات و سختی های پیش آمده است. در واقع دیدن آزمایشگاه در خواب، نشانگر مرحله‌ای از زندگی است که در حال تجربه و آزمایش آن هستید.

تعبیر خواب کار کردن در آزمایشگاه، یعنی که باید نظم و سامان بیشتری به زندگی خود دهید.

با دانلود اپلیکیشن تعبیر خواب آنلاین ما را حمایت کنید. و از دسترسی آسان، و امکانات بیشتر بهره ببرید.

لیلا برایت می‌گوید :

دیدن آزمایشگاه در خواب، علامت آن است که در زندگی، هزینه‌های بسیار غیرمنتظره و ناگهانی برایتان پیش خواهد آمد.

اگر دیدید که در آزمایشگاهی کار می‌کنید بیانگر آن است که در یک موقعیت پیچیده، گرفتار می‌شوید و احتیاج زیادی به یک هم فکر پیدا خواهید کرد.

آنلی بیتون می‌گوید :

اگر خواب ببینید در آزمایشگاهی هستید، نشانه آن است که برای انجام کارهای بیهوده انرژی زیادی تلف می کنید، در صورتی که میتوانید از انرژی خود به نحو مفیدتری استفاده کنید.

اگر خواب ببینید مشغول آزمایشاتی هستید تا اشیاء را به طلا مبدل کنید، نشانه آن است که سرگرم طراحی نقشه هایی وسیع و جالب خواهید شد، اما در راه رسیدن به اوج آرزوی خود با شکست روبرو میشوید.

اگر در خواب دیدید که در آزمایشگاهی مشغول می‌باشید، دلیل بر آن است که شما مشغول طراحی و اجرای نقشه‌های وسیع و بسیار بزرگی می‌باشید اما در زندگی به آن‌ها دست پیدا نمی‌کنید.

درکتاب سرزمین رویاها آمده است :

خواب آزمایشگاه : یک خطر بزرگ در پیش است.

شما در یک آزمایشگاه هستید : امنیت.

دیگران در آزمایشگاه کار میکنند : توجه و دقت بسیاری در کارهایتان داشته باشید.

منوچهر مطیعی تهرانی می گوید:

 اگر بیننده خواب ببیند که در یک لابراتوار است. در زندگی اش مرحله دشواری پیش می‌آید که لازم می‌شود یک آزمایش را از سر بگذراند.

آزمایشگاه جایی است که کار تحقیقی در آن انجام می‌گیرد، ولی برای ما آزمایشگاه همیشه آزمایش و امتحان را تداعی میکند. و این مبتنی بر شناخت منحصر و محدودی است که نسبت به آزمایشگاه داریم. لذا وقتی خویشتن را در چنین جائی ببینیم بی تردید آزمایشی در پیش داریم.

 

مقالات مرتبط

0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از

1 دیدگاه ها
Inline Feedbacks
همه نظرات